Postup reklamace a vrácení objednávky
Ve lhůtě čtrnácti dnů od doručení můžete, v souladu s §1829 odst. 1 občanského zákoníku, odstoupit od kupní smlouvy a to bez udání důvodu. Níže naleznete postup pro výměnu, vrácení a reklamaci.
Reklamace vadného zboží
1. V případě reklamace zboží si připravte:
- kopii dokladu o nákupu (fakturu)
- zboží, které chcete reklamovat
2. Do faktury vyznačte zboží, které chcete reklamovat a přidejte krátký popis reklamované vady.
3. Zboží odešlete spolu s fakturou na adresu:
art madam s.r.o.
Okružní 4701
760 01 Zlín
Nezasílejte prosím balík na dobírku, balíky s dobírkou nepřebíráme a jsou vráceny zpět odesilateli
Vadné zboží lze také reklamovat přímo v prodejně, kde s Vámi personál vyplní formulář pro reklamaci.
Vrácení objednávky do čtrnácti dnů
1. V případě vrácení celé objednávky nebo její části si připravte:
- kopii dokladu o nákupu (fakturu)
- všechno zboží, které vaše objednávka obsahuje
- číslo účtu, kam si přejete vrátit peníze
2. Zboží, které chcete vrátit odešlete spolu s fakturou na adresu:
art madam s.r.o.
Okružní 4701
760 01 Zlín
Nezasílejte prosím balík na dobírku, balíky s dobírkou nepřebíráme a jsou vráceny zpět odesilateli
Objednávku lze také vrátit v prodejně, kde s Vámi personál vyplní formulář pro odstoupení od smlouvy. Peníze vám budou následně vráceny na účet. Z účetních důvodů není možné peníze za internetové objednávky vracet v prodejně!